Znak sprawy: DPS.DAG.2600.14.2017 Borne Sulinowo 17.03.2017
OGŁOSZENIE O ROZPOZNANIU CENOWYM
dotyczącym zamówienia publicznego o wartości szacunkowej
poniżej kwoty określonej w z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAMAWIAJĄCY:
Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie ul. Szpitalna 5, 78–449 Borne Sulinowo, tel/ fax: (094) 37-33-880, email: dps@dpsborne.eu, NIP: 673-11-36-941.
Dokumentacja dostępna w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie www.dps.bornesulinowo.ibip.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę przeglądu (badania) instalacji elektrycznej całego obiektu Domu Pomocy Społecznej
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) :
71314100-3 Usługi elektryczne
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
KRYTERIUM OCENY OFERT:
100% Cena
WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
60 dni od dnia podpisania umowy
WARUNKI PŁATNOŚCI
Zgodne ze wzorem umowy
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.03.2017r., do godz. 14:00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Rozpoznanie cenowe: usługi badania instalacji elektrycznej” w siedzibie Zamawiającego w Bornem Sulinowie
78-449, ul. Szpitalna 5, w sekretariacie lub emailem na adres: administracja@dpsborne.eu
OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
Kierownik Administracyjno-Gospodarczy Krzysztof Leśniewicz, tel. 604 445 502
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERANIA UMÓW:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający podpisze umowę na dostawę środków zgodnie
z wzorem – załącznik 2.
INFORMACJE DODATKOWE:
………………………………………………………………………………………………………………………