Nadajniki Zamel

Znak sprawy: DPS.DAG.261.32.2018                                                 Borne Sulinowo 09.05.2018      

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

ZAMAWIAJĄCY:

Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie ul. Szpitalna 5,  78–449 Borne Sulinowo, tel/ fax: (094) 37-33-880, email: dps@dpsborne.eu, NIP: 673-11-36-941.

Dokumentacja dostępna w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie www.dps.bornesulinowo.ibip.pl

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem umowy jest: Jednorazowa dostawa 13 sztuk nowych nadajników stacjonarnych ZAMEL Etero ETE 10000005 NS/K-217.

 

 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona na formularzu ofertowym – załącznik.
  2. Oferta, jak również wszystkie oświadczenia, wykazy i inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (Załączniki), muszą być podpisane przez upoważnionego Przedstawiciela lub Przedstawicieli Wykonawcy.
  3. Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki mogą być dokonane wyłącznie poprzez przekreślenie błędnego zapisu oraz naniesienie obok zapisu przekreślonego – zapisu poprawnego.

 

KRYTERIUM OCENY OFERT:

100% Cena

 

WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

  1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) oraz :
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

14 dni od dnia złożenia zlecenia

 

WARUNKI PŁATNOŚCI

Przelew 21 dni

 

MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.05.2018r., do godz. 12:00 w formie poczty email na adres administracja@dpsborne.eu. W temacie proszę wpisać: „Oferta na dostawę nadajników ZAMEL

 

OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:

Kierownik Administracyjno-Gospodarczy Krzysztof Leśniewicz, tel. 604 445 502

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERANIA UMÓW:

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający złoży zlecenie na wykonanie zamówienia

 

 

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku formularz oferty
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 26 KB
Wytworzył:
Krzysztof Leśniewicz
(2018-05-09)
Udostępnił:
Leśniewicz Krzysztof
(2018-05-09 10:42:20)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Krzysztof Leśniewicz
(2018-05-09)
Udostępnił:
Leśniewicz Krzysztof
(2018-05-09 10:35:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Leśniewicz Krzysztof
(2018-05-09 10:35:59)