Znak sprawy: DPS.DAG.261.32.2018 Borne Sulinowo 09.05.2018
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
ZAMAWIAJĄCY:
Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie ul. Szpitalna 5, 78–449 Borne Sulinowo, tel/ fax: (094) 37-33-880, email: dps@dpsborne.eu, NIP: 673-11-36-941.
Dokumentacja dostępna w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie www.dps.bornesulinowo.ibip.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem umowy jest: Jednorazowa dostawa 13 sztuk nowych nadajników stacjonarnych ZAMEL Etero ETE 10000005 NS/K-217.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
-
Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona na formularzu ofertowym – załącznik.
-
Oferta, jak również wszystkie oświadczenia, wykazy i inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (Załączniki), muszą być podpisane przez upoważnionego Przedstawiciela lub Przedstawicieli Wykonawcy.
-
Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki mogą być dokonane wyłącznie poprzez przekreślenie błędnego zapisu oraz naniesienie obok zapisu przekreślonego – zapisu poprawnego.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
100% Cena
WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
-
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) oraz :
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
14 dni od dnia złożenia zlecenia
WARUNKI PŁATNOŚCI
Przelew 21 dni
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.05.2018r., do godz. 12:00 w formie poczty email na adres administracja@dpsborne.eu. W temacie proszę wpisać: „Oferta na dostawę nadajników ZAMEL
OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
Kierownik Administracyjno-Gospodarczy Krzysztof Leśniewicz, tel. 604 445 502
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERANIA UMÓW:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający złoży zlecenie na wykonanie zamówienia