OGŁOSZENIE
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie
z dnia 10 grudnia 2018 r.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej Bornem Sulinowie
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) Dyrektor DPS ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie –
Inspektor ochrony danych i archiwizacji
Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie, ul. Szpitalna 5
Liczba lub wymiar etatu: 1 pełny etat.
Zawarcie pierwszej umowy o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym. Dla pozostałych osób pracodawca zastrzega sobie prawo do zawarcia pierwszej umowy o pracę na czas określony
6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Zatrudnienie przewidywane od 01 stycznia 2019r.
I . Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku zostały określone w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(Dz.U. z 2016 r., poz. 902) oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 936).
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
II. Wymagania dodatkowe niezbędne:
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
IV. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia tj. w miesiącu listopadzie 2018r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy jak 6 %. Kandydat, będący osobą niepełnosprawną jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Warunki pracy na danym stanowisku:
VI. Wymagane dokumenty:
VII. Klauzula informacyjna dla kandydata na stanowisko inspektora ochrony danych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej
z siedzibą w Bornem Sulinowie reprezentowany przez Dyrektora – Krystynę Berdyńską
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – willich@dpsborne.eu
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji - na podstawie art. 6
ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji
5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody
6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa
a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
8. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej hasłem „Nabór – inspektor ochrony danych i archiwizacji” w Sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie (78-449) przy ul. Szpitalna 5, lub przesłać listem, w terminie do dnia
21 grudnia 2018r. do godziny 15oo.
Oferty, które wpłyną po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
W razie przesłania oferty pocztą za datę i godzinę jej złożenia uważa się datę i godzinę doręczenia przesyłki do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie.
IX. Inne informacje:
Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone na piśmie
w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym – należy dołączyć do nich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane; dokumenty składane, jako kserokopie winny być potwierdzone przez składającego „za zgodność z oryginałem”.
Postępowanie konkursowe będzie dwuetapowe, obejmujące:
I etap – kwalifikacja formalna
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.
II etap – rozmowa kwalifikacyjna z członkami Komisji Rekrutacyjnej
O terminie i miejscu przeprowadzania drugiego etapu postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni osobiście. Osoby zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną proszone są o zabranie ze sobą dowodu osobistego lub innego dowodu tożsamości oraz oryginałów dokumentów, jeżeli w aplikacji złożyły kserokopie tych dokumentów.
Po zakończeniu rozmów kwalifikacyjnych w oparciu o jej wyniki komisja przedstawi Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze wraz z uzasadnieniem dokonanego wyboru.
Przewidywany termin zakończenia postępowania w sprawie naboru: 31 grudnia 2018 r.
Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni podlegają zwrotowi do rąk własnych, a nieodebrane po trzech miesiącach od dnia zakończenia naboru podlegają zniszczeniu, z wyłączeniem oryginałów dokumentów załączonych do aplikacji, które zostaną przesłane listownie za pokwitowaniem na adres zwrotny.
Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie od dnia zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej
w Bornem Sulinowie pod adresem http://dps.bornesulinowo.ibip.pl/public/ (folder: „Nabór pracowników na stanowiska urzędnicze oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie.
Dodatkowych informacji udziela Dyrektor DPS Pani Krystyna Berdyńska i gł. specjalista ds. pracowniczych i bhp Pani Jolanta Sieniawska pod nr telefonu + 94 37 338 80 wew. 106.