Młynek koloidalny
DPS.DAG.3421.02.2013 Borne Sulinowo 10.05.2013r.
OGŁOSZENIE O ROZPOZNANIU OFERTOWYM O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ
PONIŻEJ 14 000 EURO.
/zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. (Dz.U. 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)/
ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie ul. Szpitalna 5, 78–449 Borne Sulinowo,
fax.: (094) 37-33-059, email: administracja@dpsborne.eu, tel. (094) 37-33-880, NIP: 673-11-36-941.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa Rozdrabniacza - młynka koloidalnego In Sink Erator model LC-50 do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie (szczegółowe wymagania zawiera załącznik nr 1)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) :
39711000-9
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona na formularzu ofertowym – załącznik nr 1.
- Do dokumentów należy również dołączyć specyfikacje oferowanej rozdrabniacza
- Oferta, jak również wszystkie oświadczenia, wykazy i inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (Załączniki), muszą być podpisane przez upoważnionego Przedstawiciela lub Przedstawicieli Wykonawcy.
- Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki mogą być dokonane wyłącznie poprzez przekreślenie błędnego zapisu oraz naniesienie obok zapisu przekreślonego – zapisu poprawnego.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
Cena - 100 %
WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) oraz :
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wg oddzielnych ustaleń.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.05.2013r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie
z dopiskiem: “ Rozpoznanie ofertowe – rozdrabniacz” w siedzibie Zamawiającego w Bornem Sulinowie 78-449,
ul. Szpitalna 5, w sekretariacie lub e-mailem na adres: administracja@dpsborne.eu
OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
Kierownik Administracyjno-Gospodarczy Krzysztof Leśniewicz, tel. 604 445 502
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERANIA UMÓW:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający udzieli zamówienia na dostawę rozdrabniacza.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w dowolnym momencie bez podania przyczyn.