rzeczoznawca
DPS.DAG.261.5.2019.KL Borne Sulinowo 30.01.2019 r.
OGŁOSZENIE O ROZPOZNANIU OFERTOWYM O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ
PONIŻEJ 30 000 EURO.
/zgodnie z §4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych dla Domu Pomocy Społecznej/
ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie ul. Szpitalna 5, 78–449 Borne Sulinowo, fax: wew. 122
tel. (094) 37-33-880, email: dps@dpsborne.eu, NIP: 673-11-36-941.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
wykonania ekspertyzy przeciwpożarowej dla Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie wraz z uzyskaniem akceptacji Komendanta Wojewódzkiego PSP.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) :
71317100-4 Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferta, jak również wszystkie oświadczenia, wykazy i inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (Załączniki), muszą być podpisane przez upoważnionego Przedstawiciela lub Przedstawicieli Wykonawcy.
- Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki mogą być dokonane wyłącznie poprzez przekreślenie błędnego zapisu oraz naniesienie obok zapisu przekreślonego – zapisu poprawnego.
- Zamawiający w celu złożenia oferty musi zapoznać się z załącznikami do ogłoszenia tj. wzorem umowy, decyzją Komendanta Powiatowego PSP w Szczecinku oraz inwentaryzacją budynku. Ponadto Zamawiający wymaga wykonania wizji lokalnej DPS
KRYTERIUM OCENY OFERT:
Cena - 100 %
WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) oraz :
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Przedmiot umowy musi być oddany w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA ROZPOZNANIA CENOWEGO:
Rozpoznanie ofertowe należy złożyć w terminie do dnia 11.02.2019r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie
z dopiskiem: “Rozpoznanie ofertowe – ochrona ppoż” w siedzibie Zamawiającego w Bornem Sulinowie,
ul. Szpitalna 5, 78-449 w sekretariacie lub e-mailem z tematem jw. na adres : administracja@dpsborne.eu.
OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
Kierownik Administracyjno-Gospodarczy Krzysztof Leśniewicz, tel. 604 445 502
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERANIA UMÓW:
Załączniki do niniejszego postępowania:
- Formularz ofertowy
- Wzór umowy
- Decyzja Komendanta Powiatowego PSP w Szczecinku nr PZ.5581.2.1.2018 z dnia 27.07.2018
- Inwentaryzacja budowlana obiektu Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie.