rzeczoznawca

DPS.DAG.261.5.2019.KL                                                                                Borne Sulinowo 30.01.2019 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ROZPOZNANIU OFERTOWYM O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ

PONIŻEJ 30 000 EURO.

/zgodnie z §4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych dla Domu Pomocy Społecznej/

 

ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie ul. Szpitalna 5, 78–449 Borne Sulinowo, fax: wew. 122
tel. (094) 37-33-880, email: dps@dpsborne.eu, NIP: 673-11-36-941.

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

wykonania ekspertyzy przeciwpożarowej dla Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie wraz z uzyskaniem akceptacji Komendanta Wojewódzkiego PSP.

 

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) :

71317100-4 Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej

 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Oferta, jak również wszystkie oświadczenia, wykazy i inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (Załączniki), muszą być podpisane przez upoważnionego Przedstawiciela lub Przedstawicieli Wykonawcy.
  2. Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki mogą być dokonane wyłącznie poprzez przekreślenie błędnego zapisu oraz naniesienie obok zapisu przekreślonego – zapisu poprawnego.
  3. Zamawiający w celu złożenia oferty musi zapoznać się z załącznikami do ogłoszenia tj. wzorem umowy, decyzją Komendanta Powiatowego PSP w Szczecinku oraz inwentaryzacją budynku. Ponadto Zamawiający wymaga wykonania wizji lokalnej DPS

 

KRYTERIUM OCENY OFERT:

Cena - 100 %

 

WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) oraz :

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Przedmiot umowy musi być oddany w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy

 

MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA ROZPOZNANIA CENOWEGO:

Rozpoznanie ofertowe należy złożyć w terminie do dnia 11.02.2019r., do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie
z dopiskiem: “Rozpoznanie ofertowe – ochrona ppoż” w siedzibie Zamawiającego w Bornem Sulinowie,
ul. Szpitalna 5, 78-449 w sekretariacie lub e-mailem z tematem jw. na adres : administracja@dpsborne.eu.

 

OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:

Kierownik Administracyjno-Gospodarczy Krzysztof Leśniewicz, tel. 604 445 502

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERANIA UMÓW:

Załączniki do niniejszego postępowania:

  1. Formularz ofertowy
  2. Wzór umowy
  3. Decyzja Komendanta Powiatowego PSP w Szczecinku nr PZ.5581.2.1.2018 z dnia 27.07.2018
  4. Inwentaryzacja budowlana obiektu Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie.
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Informacja o wyborze oferty
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 266 KB
Wytworzył:
Krzysztof Leśniewicz
(2019-02-18)
Udostępnił:
Leśniewicz Krzysztof
(2019-02-18 13:15:04)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Krzysztof Leśniewicz
Udostępnił:
Leśniewicz Krzysztof
(2019-01-30 14:04:23)
Ostatnio zmodyfikował:
Leśniewicz Krzysztof
(2019-01-30 14:04:48)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki