Przegląd elektryczny
Znak sprawy: DPS.DAG.2600.14.2017 Borne Sulinowo 17.03.2017
OGŁOSZENIE O ROZPOZNANIU CENOWYM
dotyczącym zamówienia publicznego o wartości szacunkowej
poniżej kwoty określonej w z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAMAWIAJĄCY:
Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie ul. Szpitalna 5, 78–449 Borne Sulinowo, tel/ fax: (094) 37-33-880, email: dps@dpsborne.eu, NIP: 673-11-36-941.
Dokumentacja dostępna w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie www.dps.bornesulinowo.ibip.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę przeglądu (badania) instalacji elektrycznej całego obiektu Domu Pomocy Społecznej
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) :
71314100-3 Usługi elektryczne
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona na formularzu ofertowym – załącznik nr 1.
- Oferta, jak również wszystkie oświadczenia, wykazy i inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (Załączniki), muszą być podpisane przez upoważnionego Przedstawiciela lub Przedstawicieli Wykonawcy.
- Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki mogą być dokonane wyłącznie poprzez przekreślenie błędnego zapisu oraz naniesienie obok zapisu przekreślonego – zapisu poprawnego.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
100% Cena
WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
- W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) oraz :
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Inne wymagania: posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
60 dni od dnia podpisania umowy
WARUNKI PŁATNOŚCI
Zgodne ze wzorem umowy
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.03.2017r., do godz. 14:00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Rozpoznanie cenowe: usługi badania instalacji elektrycznej” w siedzibie Zamawiającego w Bornem Sulinowie
78-449, ul. Szpitalna 5, w sekretariacie lub emailem na adres: administracja@dpsborne.eu
OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
Kierownik Administracyjno-Gospodarczy Krzysztof Leśniewicz, tel. 604 445 502
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERANIA UMÓW:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający podpisze umowę na dostawę środków zgodnie
z wzorem – załącznik 2.
INFORMACJE DODATKOWE:
………………………………………………………………………………………………………………………