Ogłoszenie IODO

OGŁOSZENIE

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie

z dnia  10 grudnia  2018 r.

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej Bornem Sulinowie

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) Dyrektor DPS ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie  –


Inspektor ochrony danych i archiwizacji

 

Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie, ul. Szpitalna 5

Liczba lub wymiar etatu: 1 pełny etat.

Zawarcie pierwszej umowy o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym. Dla pozostałych osób pracodawca zastrzega sobie prawo do zawarcia pierwszej umowy o pracę na czas określony
6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Zatrudnienie przewidywane od 01 stycznia 2019r.

 

I . Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku zostały określone w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(Dz.U. z 2016 r., poz. 902) oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 936).

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim lub obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia, ze znajomością języka polskiego;
  2. posiada wykształcenie wyższe
  3. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  4. posiada dobry stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
  5. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
  6. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

II. Wymagania dodatkowe niezbędne:

  1. Wykształcenie w zakresie ochrony danych osobowych.    
  2. Posiada kurs archiwisty, co najmniej I stopnia.
  3. Znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz pozostałych aktów prawnych regulujących ochronę danych.
  4. Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  5. Znajomość obsługi komputera.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  1. Monitorowanie oraz kontrola przestrzegania przepisów o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz przepisów o swobodnym przepływie danych osobowych.
  2. Prowadzenie składnicy akt i archiwizacja dokumentów.
  3. Prowadzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego.
  4. Organizacja, nadzór, rozliczenia finansowe i sprawozdawczość turnusów rehabilitacyjnych.
  5. Organizacja pobytów dla rodzin mieszkańców.

 

IV. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia tj. w miesiącu listopadzie 2018r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy jak 6 %. Kandydat, będący osobą niepełnosprawną jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

V. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. Praca na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo.
  2. Wynagrodzenie: zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników Domu Pomocy Społecznej Bornem Sulinowie.
  3. Warunki dotyczące charakteru i sposobu i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa.
  4. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: praca
    z wykorzystaniem technik komputerowych i innych urządzeń biurowych, w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

VI. Wymagane dokumenty:

  1. Podanie o pracę.
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.*
  3. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń z aktualnego miejsca pracy.
  4. Kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem.
  9. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.  z 2016r. poz. 902).*
  10. Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej
    w Bornem Sulinowie.*
  11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie dodatkowych danych kontaktowych.*

 

VII. Klauzula informacyjna dla kandydata na stanowisko inspektora ochrony danych

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej
z siedzibą w Bornem Sulinowie reprezentowany przez Dyrektora – Krystynę Berdyńską

2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – willich@dpsborne.eu

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji - na podstawie art. 6
ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji

5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody

6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

7. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa
a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

8. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

 

VIII. Sposób i termin składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej hasłem „Nabór – inspektor ochrony danych i archiwizacji” w Sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie (78-449) przy ul. Szpitalna 5, lub przesłać listem, w terminie do dnia  
                                 21 grudnia 2018r. do godziny 15oo.

Oferty, które wpłyną po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.

W razie przesłania oferty pocztą za datę i godzinę jej złożenia uważa się datę i godzinę doręczenia przesyłki do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie.

 

IX. Inne informacje:

Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone na piśmie
w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym – należy dołączyć do nich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane; dokumenty składane, jako kserokopie winny być potwierdzone przez składającego „za zgodność z oryginałem”.

 

Postępowanie konkursowe będzie dwuetapowe, obejmujące:

 

I etap – kwalifikacja formalna

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.

II etap – rozmowa kwalifikacyjna z członkami Komisji Rekrutacyjnej

O terminie i miejscu przeprowadzania drugiego etapu postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni osobiście. Osoby zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną proszone są o zabranie ze sobą dowodu osobistego lub innego dowodu tożsamości oraz oryginałów dokumentów, jeżeli w aplikacji złożyły kserokopie tych dokumentów.

Po zakończeniu rozmów kwalifikacyjnych w oparciu o jej wyniki komisja przedstawi Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze wraz z uzasadnieniem dokonanego wyboru.

 

Przewidywany termin zakończenia postępowania w sprawie naboru: 31 grudnia 2018 r.

 

Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni podlegają zwrotowi do rąk własnych, a nieodebrane po trzech miesiącach od dnia zakończenia naboru podlegają zniszczeniu, z wyłączeniem oryginałów dokumentów załączonych do aplikacji, które zostaną przesłane listownie za pokwitowaniem na adres zwrotny.

 

Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie od dnia zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej
w Bornem Sulinowie pod adresem http://dps.bornesulinowo.ibip.pl/public/ (folder: „Nabór pracowników na stanowiska urzędnicze oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie.

Dodatkowych informacji udziela Dyrektor DPS Pani Krystyna Berdyńska i gł. specjalista ds. pracowniczych i bhp Pani Jolanta Sieniawska pod nr telefonu + 94 37 338 80 wew. 106.

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Wynik I etapu postepowania
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 146 KB
Wytworzył:
Renata Konaszewska
(2018-12-27)
Udostępnił:
Leśniewicz Krzysztof
(2018-12-27 11:22:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Informacja o wynikach naboru
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 182 KB
Wytworzył:
Krystyna Berdyńska
(2018-12-28)
Udostępnił:
Leśniewicz Krzysztof
(2018-12-28 09:08:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Krystyna Berdyńska
Udostępnił:
Leśniewicz Krzysztof
(2018-12-11 14:21:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Leśniewicz Krzysztof
(2018-12-11 14:21:58)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki